DO艁膭CZ DO

NAJLEPSZYCH TRENER脫W

PERSONALNYCH

W SZCZECINIE

Zostaw nam sw贸j adres e-mail a my prze艣lemy Ci ofert臋

Na zg艂oszenia odpowiadamy w ci膮gu 48 godzin.

TRENER PERSONALNY
SZCZECIN

Trener personalny Szczecin a w艂a艣ciwie osoba, kt贸ra przez kilka b膮d藕 kilkana艣cie lat treningu budowa艂a swoje do艣wiadczenie, poszerza艂a wiedz臋 oraz bra艂a udzia艂 w r贸偶nego rodzaju szkoleniach, wyk艂adach, seminariach jest odpowiedni膮 opcj膮 dla os贸b chc膮cych rozpocz膮膰 swoj膮 przygod臋 ze sportem. Nie musi to by膰 tylko si艂ownia, trenerzy personalni posiadaj膮 r贸偶nego rodzaju specjalizacje zaczynaj膮c od przygotowania motorycznego, si艂owego, wytrzyma艂o艣ciowego, jogi po trenera pi艂ki no偶nej, r臋cznej, je藕dziectwa czy p艂ywania. Trener personalny Szczecin 艣wiadczy us艂ugi nie tylko pocz膮tkuj膮cy czy amatorzy, ale i profesjonalni sportowcy. Szczecin mo偶e si臋 pochwali膰 licznymi sportowcami wyst臋puj膮cymi na arenach mi臋dzynarodowych, jak i w kraju, kt贸rzy w swojej karierze zdobyli nie jeden medal dla tego miasta.

Jakie zadania nale偶膮 do trenera personalnego 艣wiadcz膮cego swoje us艂ugi w Szczecinie?

Prowadzenie podopiecznych przez trenera personalnego w Szczecinie nie jest takie proste jak si臋 wszystkim mo偶e wydawa膰. Jest to praca obarczona wielk膮 odpowiedzialno艣ci膮, z kt贸r膮 nie wszyscy s膮 w stanie sobie poradzi膰. Od dok艂adnego wywiadu z klientem, u艂o偶enia planu treningowego oraz nauki o wymaganiach zwi膮zanych z 膰wiczeniami i wieloma innymi, zale偶y przede wszystkim zdrowie przysz艂ych os贸b, kt贸re zdecyduj膮 si臋 na skorzystanie z pomocy trenera personalnego.

Do podstawowego zakresu obowi膮zk贸w trenera personalnego powinni艣my zaliczy膰:

– dok艂adnie przeprowadzony wywiad (m.in. poznanie obecnego planu treningowego, sposobu od偶ywiania, trybu pracy, d艂ugo艣ci snu, chor贸b, przebytych, jak i obecnych kontuzji, sta偶u treningowego itp.)
– u艂o偶enie planu treningowego,
– przekazanie najwarto艣ciowszych informacji ze swojego do艣wiadczenia oraz wiedzy teoretycznej,
– nieustanne kontrolowanie poprawno艣ci wykonywanych 膰wicze艅 przez podopiecznego,
– wspieranie oraz motywowanie podczas treningu i poza nim.

S膮 to podstawowe rzeczy, na jakie trener personalny Szczecin powinien zwr贸ci膰 uwag臋. Oczywi艣cie jest tego wszystkiego du偶o wi臋cej i w spos贸b jaki trener przeprowadzi trening personalny, zale偶y g艂贸wnie od jego kompetencji.

NAJLEPSI
TRENERZY PERSONALNI
W SZCZECINIE

Trener Personalny
AKTUALIZACJA MIEJSCA 01.06.2020r
Trener Personalny
AKTUALIZACJA MIEJSCA 01.06.2020r

A TY CO WYBIERZESZ? KSI膭呕KI, FILMY?CZY TRENERA PERSONALNEGO SZCZECIN?

Ksi膮偶ki s膮 w porz膮dku (jako dodatek)

Ksi膮偶ka powie Ci, co masz zrobi膰, jak masz si臋 ustawi膰, jaki mi臋sie艅 b臋dzie pracowa艂 itd. Natomiast do艣wiadczony trener personalny, (na terenie Szczecina znajdziecie kilku wartych polecenia) b臋dzie w stanie przekaza膰 Ci wiedz臋 ksi膮偶kow膮, wiedz臋 ze swojego do艣wiadczenia oraz skoryguje Twoje b艂臋dy podczas wykonywania 膰wicze艅, czego niestety ksi膮偶ka nie jest w stanie zrobi膰.

Du偶o os贸b korzysta r贸wnie偶 z r贸偶nego rodzaju poradnik贸w na YouTube

Tak, jest to 艣wietne rozwi膮zanie dla poszerzenia swojej wiedzy, poznania nowych 膰wicze艅 oraz cz臋艣ciowych plan贸w treningowych. Natomiast po raz kolejny, ogl膮danie instrukta偶owych filmik贸w nie jest w stanie poprawi膰 wszystkich Twoich b艂臋d贸w.

Dla potwierdzenia teorii, 偶e przeczytanie ksi膮偶ki b膮d藕 obejrzenie filmu instrukta偶owego nie mo偶e r贸wna膰 si臋 z treningiem pod okiem do艣wiadczonego trenera personalnego w Szczecinie, podamy jeden przyk艂ad:

Na si艂owni w Szczecinie zapewne cz臋sto widujecie osoby wykonuj膮ce poprawnie, a nawet bardzo dobrze r贸偶nego rodzaju 膰wiczenia. Przyjmijmy, 偶e dana osoba wykonuje podci膮ganie na dr膮偶ku, co widzimy ?

– g艂owa jest przed艂u偶eniem kr臋gos艂upa,
– 艣ci膮gni臋te 艂opatki,
– spi臋ty brzuch,
– spi臋te po艣ladki z wyprostowanymi nogami,
– podci膮ganie w pe艂nym zakresie ruchu.

Dlaczego ta osoba wykonuje to 膰wiczenie poprawnie?

Najprawdopodobniej ma bardzo d艂ugi sta偶 treningowy oraz jest bardzo 艣wiadoma tego, co robi. By膰 mo偶e nie jest bardzo zm臋czona, nie rywalizuje z nikim w danym momencie albo nie posiada ograniczonego czasu.

Co si臋 stanie, je偶eli przed podci膮ganiem poprosimy o to, aby dana osoba:

Skorzysta艂a np. z ergometru wio艣larskiego i przep艂yn臋艂a 500 m w mocnym tempie, nast臋pnie wykona艂a jak najwi臋ksz膮 ilo艣膰 podci膮gni臋膰 na dr膮偶ku w czasie 60 sekund, jednocze艣nie rywalizuj膮c z partnerem treningowym.

Odpowied藕 brzmi nast臋puj膮co:

Zobaczymy wtedy osob臋, kt贸ra ca艂kiem inaczej wykonuje 膰wiczenie !
Tak naprawd臋 zosta艂a zwi臋kszona tylko w niewielki spos贸b obj臋to艣膰 oraz intensywno艣膰 danego 膰wiczenia a zm臋czenie organizmu + ewentualna rywalizacja z samym czasem wp艂ywa na to, 偶e zapominamy o podstawowych czynno艣ciach takich jak spi臋cie brzucha, wyprostowanie g艂owy, wykonanie pe艂nego zakresu ruchu, spi臋cie po艣ladk贸w oraz wyprostowania n贸g.

W taki spos贸b nara偶amy si臋 na pog艂臋bianie mikro uraz贸w co w p贸藕niejszych tygodniach/miesi膮cach/latach przek艂ada si臋 na powstawanie licznych kontuzji. Dlatego powinni艣my zaufa膰 trenerowi personalnemu, kt贸ry b臋dzie korygowa艂 nasze b艂臋dy.

Mamy nadziej臋, 偶e w prosty spos贸b uda艂o nam si臋 pokaza膰, 偶e sama wiedza na temat danego 膰wiczenia nie wystarczy, aby za ka偶dym razem wykonywa膰 je poprawnie. Dlatego, je偶eli posiadacie Pa艅stwo mo偶liwo艣膰 nawi膮zania wsp贸艂pracy z trenerem personalnym 艣wiadcz膮cym swoje us艂ugi na terenie Szczecina, to nie zwlekajcie.